Климатици и соларни системи за вашия комфорт
  • Телефон: +359 888097704, +359 2975 03 10,+359 2975 03 11
    Адрес: бул. "Проф. Цветан Лазаров" № 50, офис №2-3
    Град: София
    Skype: kibklimaltd

LG планира да разшири своя европейски бизнес (B2B)

Вт., 12/09/2014 - 13:53

LG компанията се е съсредоточила върху засилване на позицията на марката като водещ интегриран глобален доставчик на Air Conditioning & Energy Solutions (AE). Наскоро, компанията LG се насочи към укрепване на човешкия капитал, като назначи Пиер-Ив Ролет за нова глава, ръководител на AE продажби, LG ЕС Air Conditioning и Energy Solution Company. С наемането на световно признати експерти по климатици, LG търси по-нататъшен напредък в осигуряването на цялостни (B2B) климатични решения и услуги. По време на изложението Chillventa 2014, JARN интервюира Юни Чой Младши, президент на  LG ЕС B2B дъщерно дружество, и Пиер-Ив Ролет, за да чуят повече за техния B2B бизнес фокус.

JARN (J): На първо място, може ли да ни запознаете с дъщерното дружество LG Electronics Europe B2B?

LG (L): Създаден през януари 2014 г., LG B2B ЕС следи за всички LG B2B компании в Европа, включително и система за климатизация, търговски дисплеи, решения за слънчева енергия, както и LED осветление. LG AE компанията вече е с репутация, като предоставя пълен набор от най-високо ниво на енергийно ефективни системи за отопление, вентилация и климатизация (HVAC). LG също така предлага и завършена системи за управление на сгради, която помага на фасилити мениджърите да създават възможно най-приятна вътрешна среда, като в същото време да запазват консумацията на енергия до минимум.

В допълнение, LG е в състояните да предостави на потребителите по-цялостни енергийни решения чрез екологично чисти LED осветление и технологии за използване на слънчева енергия. Благодарение на напредъка в сферата на ОВК и енергийните решения, ние с нетърпение очакваме да пуснем серия от високопроизводителни решения, както и пълна гама от модерни услуги и човешки ресурси, за засилване на нашия европейски B2B бизнес.

J: Може ли да ни кажете повече за LG ЕС B2B стратегиите на европейския пазар за B2B?

L: Сред доставчиците, LG е в уникална ситуация да бъде в състояние да предложи всички необходими продукти, за да предоставим на нашите клиенти пълен контрол над своята бизнес среда, независимо дали това е търговски център, банкова агенция, хотел или ресторант. Ние предлагаме пълен HVAC и енергийни решения, LED осветление, модерни търговски дисплеи, соларни продукти, както и много по-усъвършенствани продукти.

В същото време, ние притежаваме всички необходими елементи, за да се намалят енергийните отпечатъци на бизнеса на нашите клиенти, благодарение на високата ефективност на нашата технология. Ние предвиждаме сближаване с бъдещето с нашата способност да осигуряваме вертикални решения, които ще създават допълнителна стойност за нашите клиенти. За да се възползват от тази тенденция, LG активно се движи напред, а приемането на по-ефектни методи и техники за набиране на висококвалифицирани специалисти и служители с цел максимизиране на бизнес възможности на компанията.

Честно казано, предлаганите продукти и вертикални решения няма да постигнят целите си, ако ние не можем да поддържаме нашето отлично обслужване на клиентите, по-добри кадри, и високо ниво на професионализъм в B2B сектора.

J: LG ще изгради ли център за продажби или технически център в Европа?

L: Имаме добра база за поддружка на машинно инженерство в Париж, и всеки един от нашите 15 клонове на европейския пазар осигурява добра техническа поддръжка и обучение. Така. че ние иамме обучени и опитни служители на ключови места в Европа, и клиентите могат да се запознаят с използването и обслужването на нашите продукти. Ние ще продължим да правим добри инвестиции и да осигуряваме солидна база за инженеринг. Поддръжка на клиенти - това е гаранция на нашия успех.

J: Какво е вашето мнение за европейския пазар на климатици през първата половина на 2014 г.?

L: Въпреки че Европейската икономика като цяло остава в застой през 2014 г., ние установихме, че климатичния дял е нараснал незначително, поради широко разпространените очаквания за икономическото възстановяване в близко бъдеще.

J: Как бихте описали LG стая климатици (RAC), цялостни климатик (PAC), “въздух-вода” (ATW) топлинна помпа, и променливя поток на хладилния агент (VRF) данни за продажбите през първата половина на 2014 г.?

L: Благодарение на нетипичното прохладно лято тази година, RAC видя леко покачване на продажбите, докато продажбите на търговски климатични решения, включително VRF системи, регистрираха значителен растеж и печалба. Вторият най-популярен продукт от линията на LG, ATW системи, имаха добър старт на европейския пазар HVAC.

Като се има предвид, че търговските решения на LG климатиците се похвали с решения за енергийна ефективност в индустрията, ние очакваме, че те ще получат положителна реакция от пазара. Решението на Multi V IV VRF прилага най-новите иновации на LG в технологиите HVAC и бяха посрещнати с одобренеие от страна на отделните потребители, което доведе до масово увеличаване на пазарния дял.

J: Може ли да се очертаят конкретни цели за 2015 г. в продажбите на LG за горепосочените продукти в Европа?

L: Заради стагнацията в еврозоната се очаква да продължи и мигновенния ръст на продажбите и приходите изглежда малко вероятно, LG ще продължи да полага усилия, за да гарантира, че нашите продукти са признати за съвременни ОВК технологии и да засили нашите партньорски отношенив с нашия търговски партньори.

Това ще осигури значителен ръст на продажбите на европейския пазар на ОВК. Видяхме, че високата ефективност на пазара на търговското и жилищно отопление, като един от най-важните потенциални продажби, и затова въведохме нашите най-нови решения за отопление, включително Multi V Heat Recovery, Hydro Kit, и Therma V в този пазарен сегмент.

J: Вие показвате вашия нов VRF продукт с висок коефициент на полезно действие (COP) на вашия щанд.

L: Multi V IV VRF показан на нашия щанд е много престижен продукт с висока енергийна ефективност. Ние сме постигнали устойчиви инвестиции в R & D, които доведоха до продукти от световен топ-клас COP. Ние не само подобряме качеството на нашите продуктите, но и на нашите инсталаци и сервизно обслужване.

J: Можете ли да коментирате перспективите за пазарите в Русия, Източна Европа, както и в цялата Общност на независимите държави (ОНД)?

L: С богатството си на природни ресурси и високо образовани популации, икономиката на Русия и страните от ОНД са на път да се разрастнат в средносрочен и дългосрочен план. Ние също така смятаме, че Източна Европа значително ще се възползва от тази положителна бизнес среда. LG ще следи отблизо развитието на ситуацията в региона, проследява фактори като политическа стабилност, валутните курсове, както и промените в тенденциите на пазара.

J: LG представиха ли някакви кампании в Европа за насърчаване на продажбите наскоро?

L: Ние наскоро стартирахме новото ни ATW термопомпа решение, на Therma V Monobloc, в Обединеното кралство. Ние също така проведохме семинар на клиентите чрез пътуващо изложения в западната и южната част на Европа, за да покажем силата на нашето решение на инвертор климатичен състав.

В същото време, наскоро направихме съгласувани усилия, за да демонстрираме нашите висококачествени решения и да комуникираме с клиентите си в цяла Европа, като взехме участие в пан-европейското HVAC търговскo изложение, като MCE 2014 в Италия и Chillventa 2014 в Германия, наред с други.

J: Бихте ли ни казали за предстоящите нови стандарти и / или подзаконови нормативни актове, отнасящи се до енергийната ефективност в Европа? Какви стъпки предприехте, за да се уверите, че вашите продукти отговарят на действащите разпоредби?

L: LG е наясно с новите европейски регламенти за хладилни агенти. Ние планираме да подготвим подробен план за продукция, която да отговаря на пазарните стандарти за прилагане на  екологично чисти хладилни агенти.

Ние сме фокусирани върху предлагането на енергийна ефективност за всеки един от моделите в нашия HVAC състав и осигуряването на европейските клиенти  множество екологични решения, които са съвместими с високоефективни хидро комплект, включително Therma V и Multi V Heat Recovery.

Наш приоритет е да разработваме технологии за ОВК, които ефективно да използват екологично чисти охладители. Скоро ще представим линия от високо ефективни HVAC решения, които използват безопасни за околната среда хладилни агенти. Ние сме убедени, че решенията, които ние изработваме, отговарят на тези високи европейски стандарти. 

J: Благодаря ви много за отделеното време днес.

 

Допълнителни тагове: 
LG, HVAC